jag är så jävla hungrig ..

..ja det är jag. jätte hungrig.

hohoho idag i skolan har det varit helt sjukt ju. kännts som om jag har drömt hela dagen, så hemsk har dagen varit. fast man har ju alltid roligt med tjejerna, höhö!

vi sitter och äter, helt plötsligt ropar emma helt förskräckt:
SHIT! jag tog typ blodprov på mig själv! :| 

fem minuter senare säger louis lugnt:
jag har en såndär bob marley i byxan..

vafan? haha.

red ut på bullen med mamma och tosca förut, han var ..knäpp. hjärnspöken som fan har han, får rycket för INGENTING!


THE STREETS ÄR SÅ JÄVLA BRA VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu måste jag byta om och duscha lite, sen måste jag nog gå och köpa lite godis.

bye.

en ursnygg bild på mig och bullen bara.



Kommentarer
Postat av: Louise

Vadå? vem har inte bob marley i byxorna?

2009-03-09 @ 21:57:34
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0