irriterad.

wööööh kom precis hem från tosca, bråkade lite med henne idag när jag red men sen blev hon fin. jätte fin. bara det att hon måste vara så jävla envis och kämpa emot ända tills hon inte orkar mer, haha.

nu är jag trött, orkar inte ta av mig ridkläderna och hoppa in i duschen. kan lika gärna syfast ridkläder i min hud. eftersom jag bara är i stallet typ. ska dit om tolv timmar igen ;o    ..känns som att jag klagar över att vara i stallet, men nae så är det inte menat.

blir så jävla fucking irriterad på en person som är helt fucked up i huvudet. borde nog kapa av det på denna person, jag borde få det ..vet att det är rätt många som skulle vara på min sida om jag gjorde det iaf :)  WAH!

så, dusch, nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeee tooo. :|

2009-03-23 @ 21:14:21
URL: http://njoseefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0