irriterad.

wöäääh. är helt trött. gick bra att rida idag, vine är så rolig! skönt att vi bara var fyra också, men EMMA vart var du!?  dig saknade jag faktiskt.  ooooh är så irriterad på finspång, idag stog det att tävlingen på söndag var inställd, men det hade tydligen blivit missförstånd med webmastern, så den var inte alls inställd. och VARFÖR i guds namn går LC:1 efter lagklassen? helt puckat ju ..det är väl ingen som vill sätta sig och rida den efter lagklassen? och jag hade ju anmält mig till LC:1 och tänker verkligen inte betala extra för att jag avanmäler mig, icke sa nicke det tänker jag ..icke. eller nått.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag plugga :(  ..fast sen blir det mys. har så jävla mkt i skolan den här veckan så det inte är sant ..aaaaaah :|   men jag tänker äta glass sen också, då blir jag nog lite glad.
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0