:(

asså...................................................ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

igår kväll ..jag har nog aldrig i hela mitt långa 17 åriga liv varit så trött asså. inte micke heller tror jag. jag somna som en stock vid halv elva.

ahaaaaaaaaaaaaaa sen upp vid halv nio imorse, kuldå. inte. klubbtävling på nfk, var där hela dagen och hjälpte till ..borde få ett pris ..två pris ..hundra pris ..jätte många pris. av alla er. 

SEN åkte jag ut till tosca, tog in alla hästar och jag RED, i spöregnet/snöfallet. helvete asså, jag kunde inte ge mig för tosca var så jävla envis och sprang med huvudet uppe i luften hela tiden ..hon mjukna i slutet iallafall. när jag kom upp till stallet igen så bokstavligt talat rann det vatten från både mig och tosca ..jag lär ligga med svullen hals imorrn höhö :( 

kom på nu att jag har två prov imorrn. tjena att jag tänker plugga ..nae. faktiskt inte. kan läsa lite om kemikalieutsläpp och ..inget mer. neverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.



pusspusspusspuss :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0