colorado

känns som jag börjar varje inlägg med "jag är så trööööööööööööööööött", det gör jag idag med fast nu skrev jag det här först.

jag är så jävla trötttttttttttttttttttt.  upp halv tio imorse, in till nfk och skulle kolla på mamma när hon red sina program, men missade precis. typiskt. gick inget bra för henne idag iallfall, rowen var irriterad över att det regnade på hans nos så han kunde inte koncentrera sig.. cphäst.  sen ut till tosca och fixa massa. red i paddocken lääääänge, envisa gamla ponny som aldrig vill släppa till. sen så vänder det på en halv sekund så är hon hur fin som helst. stressa in till nfk igen och rida ryttartest-programmet med mina kära lagkamrater, fast idag tävlade vi ju mot varandra, men ändå bra att rida igenom programmet tillsammans :)  colorado var fin, faktiskt. och jag vann, höhö. satt väl lite bättre idag än vad jag brukar, måste lära mig att sitta ordentligt ;@ ;@ ;@ vilken fitta jag är.  men nu taggar vi ordentligt till nästa söndag!!

NU ÄR JAG SÅ JÄVLA TRÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, herregud. åt sen lunch nyss ..mcdonalds :')   äter ju fan aldrig det längre, men skulle kunna leva på pomme och dipp i hela mitt liv!



jag och bästa colorado i våras.
colorado




BYEEEEEE :qwkasdmfklasdmf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0