bara massa hästskit som vanligt.

trött, jag är trött, väldigt trött, jag är väldigt trött ..trött.
som vanligt alltså.

nfk idag, skit väder som vanligt men nu är det sol det är bra som FAN :D  vi var bara tre idag, plus att sussi var sjuk ..eller nått? så det var lite jobbigt på förmiddagen i spöregnet. idag skippade jag att rida, kände mig inte helt okej va. och jag vill inte bli sjuk nu :|  ska hårdträna tors-lör och på söndag är det första omgången i dressyren ..vi ska äga vaaaaaaaaaaa!

hade nånting i huvudet som jag vill skriva, någon såndär åsikt som är värd att skrivas upp här så att iallafall nån ser den. men den glömde jag bort nu, så ja  ..nej.  eller vadå ja ..nej?  jag vet inte!!!!!!!!!!!!! ;@  :(:(:(  as trött är jag. ska nog kolla på scrubs och vila en stund.

en, två bilder från idag.



   
jonna och tilda va.              tilda och (s)norbert va.

NOG OM DET.  ..vaaaaaaaaa?



du förstör så jävla mkt, för både dig och mig, för oss. gah ..sluta förstöra mig. 
 
adios liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0