2b(3-2b)-(5b-5)(b+6) = ?

sitter i skolan, borde plugga. vi har eget arbete för en gångs skull och jag har sjukt mkt rester!  

..helvete, idag började vi lite smått på matte b algebra'n ..jag gjorde ett tal på hela lektionen och uträkningarna tog upp en hel sida ..VAFAN. var på dåligt humör redan då för jag fattade INGENTING typ. fast lite smart var jag faktiskt ibland, jag tillochmed kom på en sak som emma inte kom på. då är man duktig (y)!   sen iaf, så hade vi engelska prov och kemikalie/strålnings -prov. i engelskan så hittade jag på lite egna ord och så. och på andra provet så skrev jag bara massa skit om ingenting ..räkna upp allting som jag har lärt mig under min livstid ..man kanske får ett poäng om man har tur?

förenkla:
2b(3-2b)-(5b-5)(b+6)  

det där kan ni ju hålla på med om ni har tid. fick fram svaret efter typ 1½ timme :) man trodde att man hade rätt typ 10 gånger, men ändå vart det FEL HELA JÄVLA TIDEN :@:@:@ :(

shit helvete asså, kommer fan inte palla det härrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ALLTING är så jävla fucking jobbigt på en och samma gång. behöver en paus bara!

nä, nu måste jag göra datakunskapsjävlagrejjhelvete.

puss.s.s.s.sö.df,badjukshdfaliuydc

Kommentarer
Postat av: Louise

håller med till fullt. bryter ihop som du brukar säga.

2009-03-09 @ 15:50:28
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0