watches

jag vill ha massa fina klockor. ge mig massa fina klockor. varför ska allt vara så jävla dyrt för? för dyrt för mig iallafall.

DKNYMichael Kors
MangoU-boat

okej, den där sista är inte så snygg. men den kostar 27 tusen? why god? ..WHY? shit man.



måste ha så mycket grejjer just nu så jag dör. har tusen spänn att leva för hela sommaren ..kul. måste ha en ny hjälm, nya ridbyxor, nya skor och kläder. och nytt allt. inte kul!

och jag vet inte vad det är med mig, jag är knappt glad för att det är sommarlov ..jag har inte lust att göra NÅNTING. gah. fast jag ska upp sex imorrn ..haha kul. inte. men så är det när man råkar ställa upp innan man vet hur dags det är.

men på måndag blir det antagligen och förhoppningsvis fest. fast jag följer bara med om emma och louise ska det? det ska ni väl? va?vavavavaav? :| eller?


jag är trött.


Kommentarer
Postat av: emma

jag ska inte med, jag är typ dödssjuk :|

2009-06-14 @ 18:40:11
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0