en trött dag.

skolan idag och gjorde matteprov ..får nog göra om det i höst istället hehe :)  sen prata vi massa betyg och fick reda på nästan alla, spännande var det. höhö. jag blir nog helt nöjd med mina betyg endå, känner inte att jag måste ha massa mvg och så. vet inte vad jag ska bli, och jag ska nog inte bli nånting sånt där viktigt endå :)

sen gick jag på stan med josse, var tvungen att köpa en tröja och ett par solglasögon (om nu dom kommer få användas denna sommar är ju osäkert). sen blev jag och josse sugna på en bok, så vi var i två bokaffärer och ägna oss typ en halvtimme åt att hitta en bra bok ..haha. vi hitta en varsin iallafall. fast den jag ville ha fanns inte :(   jag är värsta boknörden, det är ju det bästa som finns ..att bara drömma sig bort totalt när man läser :)

nu borde jag åka ut till tosca, men jag vill vila liiiite till. är sjukt trött, var vaken för sent inatt ..inte bra inte bra :( 



 

Kommentarer
Postat av: celia

GILLAR DU ATT LÄSA BÖCKER? :|

2009-06-10 @ 18:02:10
Postat av: Linn

äru störd eller!? :| kommer du inte ihåg t.ex. när jag läste den där tjocka boken som handlar om napoleons hustru (;

2009-06-10 @ 19:03:38
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0