powernap, power nap, power-nap?

okej, jag skulle ta en liten kort powernap, power nap, power-nap ..whatever. och det slutade såklart med att jag sov i typ två timmar så nu är jag HELT slut. hatar att sova på dagen, känns ju som en bra idé precis när man ska sova och är sjukt trött. men inte sen efter när man har lust att ligga kvar och sova hela natten ..vilket man ändå inte skulle kunna göra? och så blir man helt yr och illamående och nae, herregud.

jag känner mig inte lika tråkig och otaggad på sommarlov nu. har verkligen bara haft lust att begrava mig i sängen och inte träffa en jävel, vet inte vad det är för fel på mig! har planerat lite i veckan iallafall ..eller ah typ twilight och svulla med celia ikväll, bio imorrn, axel fyller ett på torsdag ..då blir det tårta + att jag ska rida nelly då också. har ju fan inget att göra och jag är så jävla sugen på att rida ordentligt så jag längtar. så det är ju iallafall nått eller? nästa vecka bär det av till linköping med jossan. passa barn och se till att dom sköter sig på ridlägret(y) fyfan, dom ska stå uppradade halv nio varje morgon. blir väl endel ridning för min och jossans del också förhoppningsvis. hoppas på fint väder bara, annars blir det inget kul :(

näääääääää, nu ska jag göra nått vettigt ..typ som att läsa min as bra bok. vettigt va? ah ah mm.



vill ha bruna ben och RIKTIG sommar igen tack.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0