veckan förstörd.

okej, har varit hemma i två dagar nu utan att skriva ..DÅLIGT av mig. men jag har faktiskt inte orkat :) 

hade iallafall 1½ härlig dag ute på landet ..haha. såklart ska min mage bli fucked up. hatar magkatarren. så fort jag råkar vara lite ledsen, arg eller vad som helst och inte kan sova ordentligt så blir det åt helvete. speciellt när jag måste gå upp tidigt och jobba med kroppen osv. så i onsdags började jag spy och så. inte bra inte bra. bestämde mig för att åka hem på eftermiddagen då. nu har min hals svullnat upp och jag mår allmänt illa hela tiden :s   fattar inte vad det är liksom. gah. kändes så jävla tråkigt att lämna jossan där när det var jag som tvingade med henne :(  så jävla tråååååkiiiiiigt, hade verkligen sett fram emot att vara där ute.

såg precis u21 matchen ..jag som egentligen inte kollar på fotboll. men fyfan vad spännande och så jävla bra av sverige att komma igen ..dom var så jävla värda att vinna. men så blev det ju inte.

mår fortfarande inte speciellt bra, så ska sätta på en film snart och lägga mig tror jag.

   

lägg märke till min snygga bonnbränna vid axeln.

Kommentarer
Postat av: Korven

uuuu bäsya bad playsen ever =)

2009-06-26 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0