måndag? ja, för det är inte morden i midsummer idag. wöööh.

jag skulle vilja säga att jag är sjukt trött ..men det är jag inte. jag vill vara trött, sova ut. men det går inte, kan inte sova ;o  wööh sjukt jobbigt va.

idag har det varit soft, solat, badat. åkte ut till min häst och red barbacka i shorts ..vilket inte var så trevligt sen när jag märkte hur skitig jag blev och hur mycket min gamla ponny ville bocka när vi galoppera på fältet. man glömmer bort hur trevligt det är att rida ut flera stycken. min farbror, maggan och malin var med. trevligt. sen skulle jag gå en promenad med alicia, vilket urartade i något helt annat. helt plötsligt var vi typ sex pers som med nöje stog och kolla på när alicia skulle bada i hamnen. kvinnan är inte klok nej :)

imorrn ska jag och jossan åka ut till kummelby(?) och rida connemarorna då madde och hanna är i sundsvall(?) på nån himla festival och har det roligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0