berran igen.

FYHELVETE vilka tråkiga inlägg jag har skrivit på senaste tiden. skäms! men ni får väl stå ut för jag har inget på lut.

barry white, vilken kille egentligen va? det är ju rätt komiskt med hans namn kom jag på NU (skäms igen). barry ..white? white ..nae han är ju inte white direkt ..han är ju mer black. och det är ju tur det, för annars skulle han nog inte vara så bra som han är. för vilken vit man har en sån här känsla för musik egentligen? svaret är tyvärr ingen. och NEJ, jag säger inte att vita inte har nån känsla för musik ..jag menar en sån där speciell känsla, en sån känsla som barry white har och som han förmedlar till mig. en sån där tidlös känsla, man känner sig sådär kär och man flyger.

jag kommer faktiskt ihåg när han dog, jag var typ ..tio, elva eller nått och jag blev jätte ledsen. det var stort.

så nu vet ni hur det ligger till.


man kan ju dock ignorera hans silverkostym ..och pavarotti efter halva klippet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0