lördag?

ÄLSKA VÄDRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAD, vill bara krama om det, ha sex med det, gifta mig med det osv. hoppas det stannar kvar då :) spenderat halva dagen ute på ravnäs och kollat på när min far, farbror och maries pappa har slitit med bryggan nere i naturreservatet. det var skapligt skönt där nere när det fläktade. tittade bara till tosca så att hon levde ..och det gjorde hon. men hon skulle nog ha velat komma in och svalka av sig i stallet. men det får bli imorrn ..då får hon gå i skogen en sväng också. ska rida nelly också ..kul att rida lite ordentligt.

nu har jag bara softat sönder i typ två timmar. badat lite, solat lite ..läst min braiga bok osv. vill fan inte att sommaren ska ta slut. ikväll blir det väl chill bara ..är inte riktigt frisk än. så jävla trisssst.

nu är jag hungrig och vill ha mat. och jag borde duscha ..hehe.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0