sommarfuckinglovomenvecka.

okej nu är allt klart i skolan, fyhelvete vad skönt det känns! matteprov på onsdag bara, och förhoppningsvis behöver jag inte komplettera upp dagens matteprov. g måste jag väl få ändå.

gick helt ok att rida program idag, är nöjd med travprogrammet ..det andra vart lite pissigt :) men jag är taggtaggtaggad inför helgen nu!! jag SKA gå nolla. han SKA hoppa. punkt slut :) inte så kul att han hoppa i skogen med hg idag bara. han får hoppa tre dar i rad ..det tycker jag inte om men inte så mkt jag kan göra åt så :)

ikväll blir det god mat, sen ska jag kolla på twilight och sova. upp typ halv sju imorrn. inte kul. och jag flagar bort min bonnbränna nu ..inte kul det heller. hoppas det blir sol i helgen men inte för VARMT för då dör jag när jag ska rida.

tack och hej.


foto: jennifer newman.

Kommentarer
Postat av: Louise

återigen twilight. tänkte med se, men ska ju se den imorrn, kanske bäst å spara på det lite (;

2009-06-05 @ 23:36:07
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Emma

o du ska fucking vinna imorn! :D

2009-06-06 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0