nästan 30 grader varmt.

nästan för varmt för att vara människa idag. har legat halva dagen och bara solat och badat, kan det bli bättre? :')   typ inte. sen var det bara att pallra sig ut till stallet. tosca fick vila, hon orkar ju fan inte röra sig när det är såhär varmt typ ..hon har ingen kondis alls. red nelly ..blev helt slut efter bara några varv i paddocken. hon är ju sto kan man ju säga hehe, kämpar emot in i det sista. hon slappna av och längde ut sig i slutet istället för att gå och glappa med munnen bakom hand som hon jämt gör. hon är lite knepig ..men rätt fin när hon släpper till den gamla tanten.

sen fick jag sitta i en stekhet bil i 40 minuter medans mamma handla ..dog nästan, det var verkligen nära ;o  ska nog gå ut och ta ett dopp nu och sätta mig i skuggan och läsa lite. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer vaaaaaaa. vet inte om jag orkar fara i väg nånstans ..eller om jag ens orkar bara vara hemma. vet. ingenting.typ. jo. nae.

ah har säkert fått solsting.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0