kämpar.

VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA TRÖTT JÄMT!? vavavavavavava? och avundssjuk är jag också jämt!? as jobbigtjobbigtjobbigt.

"avslutning" på nfk med klassen idag. vi lekte och tävlade som fan, wöwöwö. vi vann inte, men det var kul ändå va! :) får hoppas att jennifer skickar lite bilder på när vi kämpar som om hela världen står på spel :|
sen åkte jag och jonna ut på en liten roadtrip, till avantia och city gross. köpte ett nytt dressyrspö och ett par lindor ..typ bara för köpandets skull.

nu kollar jag på how i met your mother och väntar på att min mother ska komma hem.

hej.

Kommentarer
Postat av: Louise

inte du som avundssjuk..:/

kom på torsdag!

2009-06-09 @ 21:36:27
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0