helgen är avklarad.

asså. nu är det verkligen sista rycket. jobbat på tävlingarna två helger i rad från fan sju till sju varje dag. nästa lördag ska jag jobba i  stallet sen ..är jag LEDIG. omg. ska dock "jobba" på första barnlägret hos jennifer. men det blir mer kul, för jossan ska med :)

dagen har väl flytit på rätt bra iallafall. jag sket i att hoppa idag, man ska ju avsluta på topp (; ..han var ju så duktig igår och han skulle säkert bara börjat stanna idag så det var lika bra.

..nu kom jag hem från tosca för en kvart sen typ.     bläääöö. emma och louise ..har vi mattelektion  halv nio imorrn som vanligt eller? :|    fan va jobbigt isf. gassssshhhhh.

nu ska jag äta, lyssna på musik och sen kolla på how i met your mother ..och sova. 

hej.då.då.då.då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0