härlig dröm.

juste. okej. jag tror jag drömde om alexander rybak inatt (han norsken som vann melodifestivalen). fast han såg inte ut som honom, men det var i melodifestival stuk allting och han var norsk och hur gullig som helst..så jag drar en slutsats om att det var alexander rybak. men iallafall, jag blev så ledsen när jag vaknade. sånna där kärlekshistorier finns bara i böcker, på film, eller i drömmar. sen finns det väl säkert några lyckliga jävlar därute någonstans. men vafan, jag vill också ha sån där ömsesidigt kärlek. sån närhet som alla dom där har.

nu ska jag kolla på twilight och tjuta sönder.

godnatt. ni får en bra låt också.


..trodde jag ja, men youtube typ strejkar för mig ..är det så för alla eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0