GOD BLESS THE WEATHER!

jaha ..sommarlov? önskar att det kändes lika mycket som det gjorde för nåra år sen. sådär när man blev helt pirrig i magen och kändes "nu jävlar är jag fri". så känner jag verkligen inte idag. kan vara det otroligt jävla äckliga vädret. börja tänka på förra avslutningen, hur jävla ledsna alla var. har nog inte tjutit inför folk sådär mycket som jag gjorde då.
JAG SAKNAR KUNSKAP!!!! :(     och jag kommer sakna min klass nu.

vafan ska jag göra i sommar då? jag ska iallafall vila upp mig i en vecka nu, sen bär det av med jossan till jennifer och ta hand om ungar på ridlägret. det ska bli soft, att bara stänga av och vara skitig där ute i en vecka. sen kommer massa veckor med ingenting inplanerat? vafan, aaaaaah. kommer få panik av att bara gå runt och göra ingenting nu när jag har haft så jävla mycket oavbrutet hela hösten och våren. förhoppningsvis kan jag få med pappa till london på en liten spontan visit någonstans där. sen åker jag och min kära familj på kryssning i nåra dagar ..med värsting båten. sen blir det läger ute hos jennifer igen ja. och sen börjar skolan igen :|  mygod vad fort det kommer gå ändå.

nu måste jag snart bege mig ut i regner för att se att min häst lever ..hon är säkert lerig, blöt och nöjd :)

hejjjjjj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0