fucking äckligt väder.

okej, idag gick jag upp tio över sex, typ frivilligt ..på ett sommarlov. så jävla ambitiöst. betesläpp för lektionshästarna ..gissa om dom var glada hehe :) sen red vi en sväng också. jennifer passa väl på att få alla hennes hästar rastade när vi ändå var där liksom. sen åkte jag ut och titta till tosca, hon var glad.

och nu sitter jag här och har inget mer inplanerat på hela dagen ..så jävla skönt på ett sätt, men ändå jobbigt. vågar inte lägga mig i sängen och sova ett tag för då lär jag väl sova hela dagen och det är inte bra :) väntar på att säsong 1 av how i met your mother ska bli klar, enda säsongen jag inte sett nu juuu.

ikväll ska jag försöka få med mig josse på bio, om hon kan dissa erik lite. det tycker jag att hon borde.




hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0