för mycket tårta.

jag har aldrig varit såhär mätt i hela mitt liv. ush. kom precis hem från min morfar. åt massa mat och tårta ..igen.

midsommar imorrn då. blir antagligen att följa med familjen till min farbror ..kan bli trevligt ändå, känner inte någon direkt lust för att supa. men lite dricka blir det väl ändå. man vet ju aldrig vad marie hittar på, kan bli galet wääh. får väl se om jag sover där som resten av min familj dock. kommer ändå inte kunna sova i det där huset ..spöken javisst! plus att om jag tar moppen ut, så kan jag ju åka hem när som helst IFALL det skulle dyka upp nått as kul. jag är så smart.

ikväll blir det tidigt, är jättejättejätte trött och imorrn kan jag ju ändå inte ligga och sova hela dagen :)

bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0