en bra dag.

idag har jag ju så mycket tankar så jag vet inte riktigt vad jag ska säga? jag och louise var lite upprörda idag på eftermiddagen när vi satt och diskutera djurplågeri. skulle kunna sitta och diskutera i flera timmar. så jävla hemskt, jävla människor. fyfan adlfjkasfhasjkbsjf blir så jävla arg och ledsen nu när jag bara tänker på det! ;@

i eftermiddag gjorde jag klart allt, nu har jag inget kvar i skolan ..så jävla skönt. okej två matteprov ..MEN ÄNDÅ liksom. vet inte ens när jag måste komma till skolan imorrn? någon som vet? måste plugga matte på förmiddagen iaf, till matteprovet imorrn eftermiddag. sen ska jag rida program för jennifer. jag fick dispans att ha spö, för jag vill inte bli arg och ledsen imorrn när vi ska tävla på lördag ..det får vi ta i höst igen :) idag gick det halvbra att rida, han var rätt fin i mellan åt, men jag kunde typ inte rida idag ..sämst var jag. sen blev det banbygge inför helgen ..tog typ en kvart kändes det som. såklart blev det pizza efteråt.

nu håller jag på att ladda hem twilight ..för jag vill se den idag ju! men det går as segt helt plötsligt ..det gillas inte.

tänker på er, och håller tummarna för att det kommer bli bra! :( <3   ..ni vet vilka ni är.

puss!



Kommentarer
Postat av: Louise

Jävla as, blir lika arg. Mår illa av tanken av djurplågeri :( grrr.



fin bild du laddat upp :)

2009-06-04 @ 21:35:46
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Emma

prov på em

2009-06-05 @ 09:11:48
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0