mycket text bara.

thank god!


imorrn kväll bär det antagligen av till ida som sitter själv ute på landet och passar jennifers hus och hästar. hoppas jag mår braaaaa. jag fattar s-e-r-i-öööö-st inte vad det är för fel på min kropp. jag är hängig, illamående och så går jag ner i vikt hela tiden, vilket resulterar i att jag blir mer hängig, trött och får ingen matlust ..vilket resulterar i att jag går ner ännu mer i vikt. inte kul nej. och jag är verkligen inte en sån som sitter och petar i maten annars. jag älskar ju mat :(  fan, hur jag än mår imorrn ska jag tvinga mig ut dit så jag får jobba lite.

imorse var jag hos polisen halv tio (!) och fixade nytt pass. det är ju nytt att man måste ha fingeravtryck nu från 1 juli ..lite fränt. inte så många som har det nu (;  wäääwää.

asså, idag behöver jag inte åka ut till min häst. vad gör man då? jag är för trött för att göra nånting och jag får inte sova nu, för då kommer jag inte kunna sova ikväll. ska tvinga min bror att spela lite guitar hero med mig. och sen ska jag börja på en ny bok. det är ett tvång för mig, att läsa på sommaren. men nu för tiden läser jag typ bara nora roberts böcker ..bäst är hon.

ikväll är det morden i midsummer och so you think you can dance ..kan kvällen bli bättre? okej, dum fråga ..för det skulle den säkert kunna bli. men inte när man inte har lust att göra nått annat än att sitta hemma och glo på tv :)

och förresten, igår kom mina skor och mitt linne. allt var bra, skönt! älskar nya skor :(
blablabla fan vad jag babblar, men jag måste bara skriva av mig!




en bild bara, på en halv mig och lil' wayne. sötisen.
jag ser jätte o-nöjd ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härli stil, vart är tröjan ifrån om man får fråga ;o :)

2009-07-16 @ 18:37:57
Postat av: Linn

du, anonyme. tshirten är från bbook.se

dock inget ställe jag rekommenderar att beställa ifrån då det bara var massa strul ;/

2009-07-17 @ 16:50:37
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0