lördag.

puss på dig, puss på er, puss på mig. puss bara. aa.

igår blev det en soft kväll, mådde bättre på kvällen så celia och josse kom och lira lite guitar hero med mig och min bror. vi skulle ju se på film ju, men den kom inte igång förens typ ..tolv :( vi kunde inte slita oss. inte bra inte bra. men iallafall så såg vi på into the wild ..eller josse såg typ halva sen var hon en kämpe och cyklade hem. bästa into the wild, djupaste filmen kanske.

nu borde jag klä på mig kläder ..och typ fräscha upp mig lite. ska in till stan och fika med två guys. vilken kämpe jag är, sitter här och hostar i princip upp mina lungor snart. mysigt, om dom skulle komma upp hihi.


förresten så hatar jag fan att vara mcdonalds-mätt. känns som att man har ätit en jävla stor sten. man blir helt ..tung i magen typ. sjukt äckligt :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

två guysguysguys(;



linn, när ska vi ses?

2009-07-12 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0