åker imorrrrrrrn.

jag bör packa.
jag orkar inte.
min mamma är arg.
jag måste åka ut till tosca också.
måste rida valle.
jag bör motionera tosca på nått sätt också.
jag bör äta lunch innan.
och jag måste köra lite bil idag.

nu blev jag på bra humör, woho. ska packa ihop lite saker och sätta på bra musik (:  hoppas på att det är bra väder, annars är det inte så kul :(  vill bada och bli brun och ha det soft som fan!

lite bilder på båten vi ska åka med, det var nåra privata bilder från nån människa. hoppas inte nån blir sur.

royal carribean, MS vision of the seas.




en del av poolområdet på kvällen.

champagnebaren.


bingohörna haha!


nu ska jag äta lunch. hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Emma

LINN IS GOING ON A LYXKRYSSNING :D:D:D

2009-07-28 @ 11:53:22
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0