torsdag.

jag har fan varit duktig idag tycker jag. för att ha sommarlov liksom. gick upp åtta imorse och stack till stallet en halvtimme efter. hovslagarn kom vid nio och jag behövde väl inte vara där prick nio eftersom cortina och delle skulle skos också. men det var jag ändå som sagt ..och fick vänta typ onödigt länge när jag kunde ha sovit en timme till typ! sen fika vi och jag drog mig verkligen för att rida nelly och tosca när det blev fucking hundra grader varmt ute. men tog en skogstur på nelly, sen blev det fan för varmt ..så tosca fick stå. sen åkte jag hem och tog lite siesta, läste min as bra bok som snart är slut :( och nu har jag ägnat typ två timmar åt att städa mitt jävla rum! nu ser det rätt trevligt ut faktiskt.

nu blev jag sjukt hungrig? antagligen för att jag knappt får i mig nån lunch om dagarna för det är fan för varmt för att tänka på mat. ush. ska väl äta och duscha och lite sånt. sen ska jag bege mig till stan för och träffa louise och lite andra folk från min klass :) fun!

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0