revolutionary road

mår faktiskt helt okej nu. fast har jätte ont i halsen ..fyfan jag vill bara vara FRISK! jag vill kunna leva och ha kul inte var instängd i en sjuk jävla skit kropp hela livet. från och med nu ska jag gå och lägga mig absolut senast elva varje kväll tills jag blir BRA. SEN kan jag ha kul, ok? känns så jävla tråkigt att tacka nej till att göra saker och folk tycker att jag är så jävla tråkig. men vafan ska jag göra? just nu vill jag bara bli frisk.

så, slut på klagandet :)  det hände en rolig grej när jag var och handla förut ..haha. det var typ kalabalik i lindöhallen. hela deras system hade blirvit fuckat så det gick inte att betala med kort så alla fick typ springa ut och ta ut pengar och massa. sen så var det en gubbe framför mig som betalade med kontanter. han skulle typ ha 300 kronor tillbaka och så stoppa han in en femkrona i den där myntautomaten. när han hade stoppat i den, så började det FORSA ut 300 kronor i femkronor och enkronor. hahahahah! det slutade liksom aldrig, och hela affären typ skratta. stackars tjejen som stog i kassan såg ut som att hon bara ville lägga sig ner och dö för att hon var så stressad för att allt gick åt helvete :) ae, jag och min kära farmor stog i affären i mer än en halvtimme för det var kaos :)

jag och josse har ägnat kvällen till att se revolutionary road med kate winslet och leonardo dicaprio. den var både bra och dålig. sorglig men konstig. kan inte riktigt bestämma mig vad jag tyckte faktiskt. sen kollade vi på tomas ledin live på fyran ..hahaha. mina föräldrar höll på att garva ihjäl sig när dom kom hem och fann oss sittandes sjukt seriösa och halvt med-sjungandes till tomas ledin :') det är ju nostalgi på hög nivå liksom.

nu ska jag sova och jag SKA må bra imorrn. måste. fan vad långt och tråkigt det här blev då. inte mitt problem direkt va? nae nae nae.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0