onsdag.

nu har jag och pappa monterat upp den där jävla byggställningen för sjätte och förhoppningsvis sista gången. wäh, borde gå ut och hjälpa pappa och måla ..eller sola.

borde tänka på vad jag ska ha med mig på söndag. ska ju åka upp till stockholm och sen vidare på kryssning med familjen :) kommer hem på torsdag nästa vecka. kommer åka till estland och ryssland och gå av och sådär. ska bli riktigt trevligt faktiskt :) men läskigt att man måste ha klänning i resturangerna osv. hoppas på fint väder iallafall, så jag kan sola och bada och bli jätte brun. ja tack! 

direkt när jag kommer hem är det connemara riksen fre-söndag. ska jobba alla dagar ..som vanligt, jag är så ambitiös hihi. ae men får se om dom ens behöver nån hjälp på lördagen, men måste ändå vara där och kolla på wiz och alla :)
sennnnnnn, efter typ en dag. så beger jag mig till linköping på läger ju. men jossan, mickis och så hihi.  trevligt. sen är det typ bara en vecka tills vi börjar skolan :| VART I HELVETE TOG SOMMARLOVET VÄGEN!? jag har inte gjort ett SKIT hahaha. jag har knappt druckit en droppa på hela sommaren också. har ju typ blivit nykterist. och det är ju bra? eller?

fyhelvete vad mycket text det blev :(  förlåt. shit förlåt.



Kommentarer
Postat av: ebsido

och EMMA och EBBA linsidoe!

2009-08-01 @ 18:26:54
Postat av: Linn

SÅKLART ER OCKSÅ!

2009-08-01 @ 20:36:06
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0