måndag.

HOST HOST HOST förihelvete. tror jag hostar upp mina lungor snart. fast vad förvånad jag skulle bli egentligen ..om jag gjorde det.

idag gjorde jag ett ryck och följde med mina kära föräldrar till stan. kände att jag behövde nya kläder ..men hittar man massor eller? naaaaaaaaaae. det var rea på gina, så då var jag tvungen att köpa en svart body och en grå mysig tröja. sen hittade jag en jeansskjorta på MQ ..gud det är nog första gången jag köper nånting därifrån. men den tyckte jag om. och seeeeeeeen ..underkläder och en ring ..som jag nog egentligen inte ville ha, utan jag köpte den nog bara för att jag inte äger en ring.

fint väder det har varit idag också ..jätte fint :) hästarna fick stå inne och torka lite idag medans jag och mamma var duktiga och putsade lite. duktigt duktigt.

övertalade min pappa att skicka efter två par skor till mig. hoppas dom passar. eller conversen lär väl göra det men dom andra ..i don't know? svårt att veta när man inte har provat liksom.

 

 


godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

när i hela havet ska du bli frisk :O Dom mäste hitta ngt vettigt fel på dig snart, så du slipper hosta sönder ngt.. :(

2009-07-11 @ 00:25:31
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0