linköping.

om en timme åker jag till min häst och fixar lite, sen bär det av till linköping och ida. ska bli så jävla sköööönt att vara där ute och hålla på med hästarna ..rida lite kanske också. ångrar att jag inte åkte igår redan, eller i måndags ..men hade ju lite grejjer att klara upp först. på fredag em kommer jag hem, på kvällen blir det harry potter :') ..wää wää, fan att vi inte kunde gå idag på premiären. fyfan vilken nörd jag låter som, men harry potter är bäst. that's it.

just i detta nu sitter jag på altanen med isvatten, håkan hellström och en bok. kan det bli bättre? ae, skulle kunna sitta här i hela mitt liv. det är helt perfekt värme ute nu också, nästan lite för varmt ..men ändå inte.

:')  hörs på fredag va. hej!

Kommentarer
Postat av: emma

På måndag blir det harrypotterr för mig:D så säääg inget!!!!!! :)

2009-07-17 @ 10:49:50
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0