hemma. (det här skulle kommit fram igår men det gjorde det inte, så det kom nu istället).

honey, i'm home!

har haft det otroligt jobbigt, slit och släp bara.   ..typ inte. soft som fan har det varit, lagom mycket jobb om nästan för lite haha :| ..kan vara för att jag är van vid att jobba arslet av mig när jag är där. fyfan ville vara kvar. blev stressad och fick ont i magen så fort vi kom in på E4'an. men om jag skulle stanna så skulle jag nog sakna alla hemma för mycket. och nästa vecka kommer jag fan nästan bo ute hos tosca ..har 1½ hästar till att rida då varje dag.

men ikväll blir det nya harry potter filmen :')  längtarrrrrrrrr efter harry <3<3<3<3  my boy. hehe. 

nu måste jag tvätta av mig två dagars häst, hästbajs, stall, lera, svett och blod lukt ifrån mig. ohgud vad äckligt det lät. men jag har faktsikt inte duschat på två dagar ..känns så jävla onödigt när jag är där ute med ida och båda två luktar skit och blir ändå skitiga så fort man går utanför dörren. det är skönt att vara äcklig och skitig ibland. så sant.

puss!


   
 

ida gosar med griga.
fett med fiskbullar, fett med chips och cheddar ost dipp.
ida gosar med brittan.
brittan gosar med sig själv.

gosigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0