fredag.

ey................ igår var en trevlig kväll verkligen. kul att träffa louise och vi hade sjukt mkt att snacka om. kul att träffa alla andra också såklart! självklart så mådde jag så jävla bajs imorse. fyfan vad dåligt jag mådde ..mår dåligt av att tänka på det till och med. feber har jag också, fast nu mår jag helt ok för jag stoppa i mig lite värktabletter (y) och så har jag ätit nåra köttbullar och druckit ihjäl mig på blåbärssoppa och proviva shots. min hals är svullen också såklart.

nu ska jag, jossan och ida bege oss ut til kummelby och titta till hästarna åt hanna och madde. skulle ha ridit, men det är åska ute och nae ..vi vägrar :) sen ska jag och josse vara barnvakt till kalle höhö. måste handla mat.. hm.

Kommentarer
Postat av: Louise

det var mucho trevligt att ses,

bara så himla synd om dig som mådde bajs ju!

2009-07-04 @ 11:33:47
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0