fredag.

mamma stampade in i mitt rum vid halv tio och skrek. förstår inte varför hon jämt är så arg. jag har till och med slutat lyssna på henne när hon tjatar och klagar. så fort jag råkar höja rösten lite eller ändra på min ton så får hon typ dampet, men hon kan stå och ha sin jävla klago-ton hela tiden. gash.

och så är jag arg på henne för att hon glömde kameran när jag red valle idag :(  han krångla bara en gång när jag skulle gå ner till paddocken, sen var han positiv hela tiden. i början går han ju som en jävla struts. men tur att jag är envis :) traven är fan det värsta, han blir som ett höghus och studsar runt på stället och sätter fötterna nån helt annan stans än vart jag vill att dom ska vara. men i slutet var han så fiiiiiiin. trodde verkligen inte att jag skulle tycka att det var kul att rida honom efter dom här två hemska dagarna. men nu släppte det :) synd att jag åker på söndag, men ska ju rida imorrn iallafall också. och vem vet, han kanske stannar? hihi. ae jag har ångrat mig angående att jag vill ha honom i höst ..han är jätte mycket för stor för mig. jag behöver en häst som är 20 cm lägre, haha!

sen red jag tosca en sväng också. och timmarna bara flyger ju bort, fattar inte att jag var ute där vid halv elva, och kom hem vid tre :|  sjukt.

nu bör jag kolla lite på vad jag ska ha med mig på söndag, om jag råkar lägga mig i sängen kommer jag somna och aldrig vakna ..så trött är jag.

hej.


tosca och valentino -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0