noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo........ooooo...

VARFÖR är det inte som det var i lågstadiet och mellanstadiet för? när man hade haft lov och kom tillbaka, så lekte man eller mös/myste (vafan säger man?) alltid första dagen efter lovet. nu i gymnasiet, första dagen efter lovet ..mattelektion 9:30: 

OMPROV PÅ FREDAG I ARITMETIK, PLUGGAPLUGGAPLUGGA!!!!!!      ..ojuste, linn du har ju inte äns gjort provet och inte äns kollat på potenserna, potenserna med negativa exponenter, prefixen, prioriteringsreglerna m.m. du får ju lite att göra nu dom här två lektionerna innan fredag och hemma. och jajuste, du ska ju hinna göra matte b den här terminen också, fast vi inte äns har gjort halva matte a eftersom eran förra lärare ni hade i höstas gick in i väggen och blev psyk. så du måste börja på algebra kapitlet idag, och göra femtusen sidor tills på fredag också :) :) :) :) :) :)

OHJUSTJA linn, du och din projektgrupp har inte gjort ett skit på två veckor också. :) :) :) :)  och juste, du ligger efter med två engelska uppgifter och en datorkunskapsuppgift också :) :) :) :) :) :)    

..hihiihihihiih ..kände att jag fick magkatarr igen, direkt när jag omslöts av gamla lassarettets höga väggar och tinituspipandet från hissen som är överfull med halvfeta killar med tonårs-musche och fett hår med en dator i ena handen och ett paket juice i andra.

förutom det, så tycker jag faktiskt om realgymnasiet och speciellt min klass.


känner mig lite stolt som lyckades aktivera min häst idag, det är ju inte det lättaste när det är stenhårt och halt överallt och man inte har nått ridhus. måste väl erkänna att om inte veronica hade varit där hade jag inte gett mig ut i snön. vi lyckades hitta ett ställe där det gick att trava och tillochmed galoppera (bullen stog mest och hoppa/hade någon udda travargalopp, medans tosca bet tag i bettet och drog iväg genom skogen och galoppera så fort och gott hon kunde, när hon ändå fick chansen, tänkte väl hon).


nu måste jag duscha som fan och nu la jag till en bild på min gamla tant och mig. KLAGA INTE!



men puss då!


Kommentarer
Postat av: Louise

vadå du tkr om klassen? du tkr om mig!

2009-03-02 @ 00:26:49
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Louise

"hissen som är överfull med halvfeta killar med tonårs-musche och fett hår med en dator i ena handen och ett paket juice i andra." ... storslaget skrivet.

2009-03-02 @ 00:33:01
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0