timo!

hatar min jävla mage, den mår inte bra. så nu sitter jag hemma och vilar upp mig inför praktiken, känner mig inte peppad på att åka dit ikväll och va social med jennifer, aja hon brukar vara nästan lika trött som mig på onsdagskvällarna. känner mig inte peppad på att gå upp halv sex på torsdag och rida två tokiga hästar på en hal väg heller. lär väl få ångest om jag inte åker dit, så det är väl bäst att åka dit.

måste hylla timo räisänen lite, eller mkt. han är så söt så söt, honom skulle jag kunna tänka mig att träffa ..ensam, på nått djupt ställe. för han är sådär snygg på ett djupt sätt.   och nu kommer jag säkert få en kommentar av celia, som inte alls tycker om när jag sätter på såndär musik :)

 
söt, hihi fnissfniss. kommer bli en stalker när jag blir stor.

I don't want to be a burden.
A lump on your back, or anything that wastes you down.
And never have I been so certain.
I'll stand my ground 'cause all I think about is you.  (8)


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0