om du inte dricker mjölk så blir du en ..skinnhög.

kom precis hem från joooozie va. HATAR att åka spårvagn, själv. eller celia åkte iallfall halva vägen. och så gick den där grejjen fel som säger hållplatserna och jag blev helt förvirrad. trodde jag hade listat ut hur många den var före, men jag lyckades ändå gå av en hållplats för tidigt ..faaaaaaaail! såg på seven pounds, har fortfarande ont i hjärtat ;o



såhär kommer ni se ut om ni inte dricker mjölk:


internt skämt mellan mig, louise och emma dock, som låter jätte tråkigt om jag skulle skriva det men tro mig. det var roligt, vi skrattade ..och sånt som man gör när man blir glad.


imorrn ska jag pussas massor. bara så. ni. vet. ..va.



PUSS OCH GODNATTTTTTTTTTTTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0