white christmas.

känns verkligen inte att det är julafton imorgon ..eller jag har lite julkänsla. men jag vill verkligen ha känslan som man hade när man var barn ..pirret när man ser julklapparna under granen. det är jag inte ensam om, det vet jag.

sleepade hos josse igår, sände mördande tankar till en viss person. har bara lust att knögla ihop hans ansikte, kasta det på marken och stampa på det tills det inte finns något kvar. AH! ;@ jag terrade josse med att prata i sömnen halva natten hehe. "klappa snäll-stenen kalle, klappa snäll-stenen...", "SKJUT DEN INTE KALLE!!"   ..kalle är min nioåriga bror. och jag hade sjukaste drömmarna om att vi var i värsta kriget ;o sick.

ska äta gröt, duscha och byta om och lite så. sen ner på stan med celia för dom sista julklapparna :) 
hejjjjj!

..juste, vi kolla på nån världelös jävla film som man bara ville spy till igår också.

hej.

Louis Amstrong – White Christmas
tryck och få julkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0