tråkig text bara.

träningsvärk here i come. stackars brilliant hade fått världens lårkaka idag ..jennifer ringde precis efter vetrinären när vi skulle gå. hoppade in på colorado istället och han var duktig heeeest och jag vågade rida ordentligt också. bra bra.

nyår. äsch ..vi har inte ens panik. blir nog lite middag och så nått trevligt på det. har bestämt mig för att jag ska må bra på min födelsedag iallafall. JUSTE, min födelsedag. arton år om mindre än 6 dagar. när hände det här? när blev jag såhär gammal? gah.

ikväll ska jag ligga nerbäddad i soffan, titta på film och svulla chips ..fett värd kväll :')


fina colorado.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, han är bra

2009-12-27 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0