torsdag.

torsdag, fjärde ..eller tredje dagen jag tillbringar hemma. håller på att ruttna. panikångest, fortsätter världen utan mig? det är frost ute, jag har inte varit utanför dörren sen i måndags. jag kommer få en chock om jag går ut. jag har blivit helt psyk av den där filmen ..Fear and Loathing in Las Vegas. den har förstört mitt liv. jag är helt konstig. DEN var helt konstig. har gjort mig konstig.

ska försöka fortsätta med mina hästkunskapsfrågor ..det blir bara massa djupt bladder. kollar på det jag skrivit och undrar när i helvete skrev jag det där? ska följa med mamma till stallet en sväng sen. damma av mig lite.

jag blir seriöst skrämd av att läsa det här.

Kommentarer
Postat av: Louise

Fear and Loathing in Las Vegas är ju asbra kvinna!

2009-12-03 @ 16:33:34
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0