torsdag.

min hals fick ett cpryck av att vara ute i den friska luften i en timme. har så jävla ont så jag vill ..spricka bara. och kan inte ta piller ääääään.

tosca var så jävla pissed off idag :( hon trodde väl att jag hade övergivit henne som inte har varit där ute sen i söndags. hon mötte mig med öronen slickade bakåt och visade tänderna. hon fick busa lite i paddocken och sen fick hon en pepparkaka ..då blev hon glad :)      imorrn måste jag ut dit tidigt, hovslagaren kommer och mamma kan verkligen inte ta ledigt. så jag får nog ta att jag kommer spendera fredagskvällen döendes i sängen.

nu ska jag försöka peta i mig mcdonalds och sen däcka.
puss.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej!

Behöver hjälp med julklappar.

Tips?

:)

2009-12-03 @ 20:58:11
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: celia.

hallö. alle sa att man absolut inte skulle äta något varmt?!

2009-12-04 @ 08:46:14
Postat av: linn

nej. hatar julklappar. heh.



& celia ..jag kanske vill dö :|

2009-12-04 @ 14:10:38
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0