tjugo över sju ..typ.

hahahah. fick precis reda på att dom inte alls sjöng "i aaaaaam, iiii aaaam" som jag har gått runt och nynnat hela dagen. det var tydligen higher ..higher. lite fail. men det lät faktiskt som i am.

jag är så jävla trött, helt sjukt. var rätt jobbigt att jobba idag, fast jag och mickis har varit lite busiga och fnissat massa och så. det är bra. usch, hästarna var så jävla jobbiga vid insläppet ..tog massa lång tid att få in dom. annars har allt flytit på rätt bra. sitter iallafall här i min stol helt jävla slapp i kroppen efter en varm dusch. scary shit. borde klä på mig och fixa lite. ska in till stan om en timme och fika med celia, josse och anna. fint. josse har en rolig historia att berätta, kul! hihi.

mmmmmm hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0