tisdag.

sitter på min stol. gick bra att rida idag, både på specialidrotten och i dressyrgruppen. dutti. nu är jag trött, får väl egentligen inte anstränga mig än. men aa, skitsamma faktiskt! lite :)
oh, jag är sjukt tacksam och glad över att jag har jobb efter årsskiftet. jobbar ju typ bara 9 gånger på vårterminen men det blir ju ändå några tusen sådär :) välbehövligt ju.

nu ska jag skriva en önskelista till jul och min födelsedag hihi. kommer nog bli en bra jul. fick lite julkänsla idag, sug på den ni! jag ska fortsätta att lyssna på alicia keys nya album också. dutti tjej är hon.


dom där tänker jag nog gå och införskaffa om dom finns här i norrköping. måste ha skoooooooooor. ge mig skooooooooor :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0