tisdaaaaaaaag.

jag är ganska glad faktiskt, även fast jag mår lite halvtaskigt ..fast det ignorerar jag mest. :)
igår handlade jag nästan alla julklappar ..har en kvar. jag och josse tog en snabb middag på kupolen med celia + bf. sen virrade jag och josse runt lite tills hon övergav mig. då knallade jag ner till skafferiet och satt och snackade med tom, myggan + gf. märks det att jag anser att alla jävla par är som en människa? aa. det är så faktiskt. sen blev det lite mys hemma hos tom innan jag begav mig hemåt.

gud vad tråkigt att sitta och läsa om mitt liv. så därför tänker jag inte skriva vad jag har gjor idag, för det är sjukt ointressant! ha! ska iallafall åka och träna om några timmar.

vill tillbaka till london! nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0