SUNDAY!

herregud!
idag har varit helt jätte duktig. åkte ut till tosca vid elva, red och var duktig även fast jag mådde bajs. sen vidare till nfk och red igenom luciashows-kadriljen. höhöh, vi var väldigt seriösa och brilliant var hyper ..hon kommer fan skita på sig nästa söndag.

när jag kom hem så fick jag cprycket och städade hela mitt rum. det var skönt att få det gjort men nu är jag helt sluuuuuut. MEN JAG ÄR SJUKT DUKTIG! OKEJ! somnar nog gott inatt för en gångs skull!

ska ta mina sista piller för dagen, se klart paradise hotel och sen somna. låter bra va? mmmm. ont i halsen och ryggen nu hihi. busigt. nae. men aj min hals serri asså. aa serri aj min hals.

min mamma bakade sjukt goda bullar idag.


 



natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0