sovit bort hela dagen.

imorse dog jag ..och återuppstod.

vaknade vid fyra, svamlade omkring, fattade inte att jag var vaken. sen när jag väl fattade att jag var vaken, insåg jag också smärtan i min hals. höll på att dö tusen gånger om. gick upp och tog panodil. sen kunde jag somna om efter någong halvtimmes kvidande i sängen. sen när jag skulle upp tre timmar senare så dog jag ..och jag vet inte om jag återuppstod ens. så ont hade jag. det känns som att jag drömde, för jag kan inte fantisera om hur ont jag hade. feber hade jag nog också. kunde alltså inte åka ut till stallet, vilket resulterade i att mamma fick åka ut innan jobbet och lämna pengar till eva.

väcktes vid tio av panikartade sms av celia .."du får inte äta nått varmt!!!!", "du dör om du gör det!!!!!!!!!" jag svarade typ med "nä, jag veeeet.." ..i följd av att jag fick tillbaka "varför äter du mcdonalds för då!!!!!? VA?!". she cares. gummsan då hihihi. ae usch. tänk om jag skulle vara sådär? skulle vara helt ..snett, vridet osv.

måste äta nått innan jag dör av svält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0