lördag.

filmen var äckligt bra igår. jag fick helt ont i magen och var helt upprörd efteråt. men ah, tror att världen kommer gå under inom en snar framtid ..faktiskt! men inte så mycket man kan göra åt det inte.

börjar fan vänja mig vid kylan nu, har ändrat min uppfattning om att jag hellre vill att det ska vara fyra plus och gegga än 10 minus och snö. det är faktiskt mysigt när man har tusen kg kläder på sig i stallet. red med tumvantar också ..inte det smidigaste men jag frös inte!

min ponny är glad när det är snö ute iallafall.

 


Kommentarer
Postat av: celia.

asså jag har fan ont i magen varje dag för att jag tror att världen kommer gå under :|

2009-12-20 @ 10:23:43
URL: http://celiac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0