lite mycket häst i det här inlägget..

kom hem från hoppkursen precis ..hatar att jag har blivit så jävla töntig. jag var fan livrädd hela tiden och vågar inte rida ordentligt. så jävla fail har jag blivit, usch på mig. måste fan komma över den där rädslan jag har nu. vad är det värsta som kan hända? att jag ramlar av och dör ..ingen big deal liksom heh. brilliant var iallafall duktig förutom när hon sprang fööör mycket. och dom gångerna hon stanna var det mitt fel.

hoppas det är bra väder imorrn så jag känner att jag har lust att ge mig ut på tosca och rida lite. men det gjorde inget att hon fick vila idag för hon har gått rätt mycket i snön senaste dagarna.

stackars tom som kommer få stå ut med mig ikväll ..kommer vara en pain in the ass. är så jävla trött och arg på mig själv.

wääääääh ..hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0