HALV NIO OCH NU BÖRJAR FAMILY GUY OM NÅGON HAR MISSAT DET!

jag var hungrig och hade längtat efter panerad spetta med potatis och spenat. dum som jag var droppa jag på citron på spettan som vanligt. eh ..aj i min hals som in i helfuckingvete. jag dog och återuppstod ca hundra gånger. INTE SKÖNT!!!!!

har hästkunskapsprov imorrn, men ae ..behöver nog inte plugga så mycket till det va? satsar på mina kunskaper imorrn tror jag. nu måste jag skriva på min jävla magtarmsuppsats. hatar den :'( 
sen måste jag läsa i min bok också.
sen ska jag duscha.
sen ska jag kolla på paradise hotel.
sen ska jag försöka sova.
men jag kommer inte kunna somna.
så jag kommer ligga och stirra i taket i några timmar.
sen kommer jag somna.

hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0