Draft: Dec. 5, 2009

jag älskar..
ljudet av kaffebryggaren tidigt på morgonen.
att somna först i huset.
när regnet hänger i luften, fast det är soligt.
att vakna upp första sommarlovsdagen av att solen sipprar (ni vet sådär) in genom fönstret.
att min pappa LÖPER till bilen om det regnar typ ..en droppe ute.
när man hittar den där perfekta låten som har allt.

jag hatar..
när man vaknar tidigt på en helgdag och vill somna om, men det går inte för att man är så jävla hungrig.
när det är hårt i marken.
när man har sovit på armen och inte inser att den är helt bortdomnad förens man har vält ner allting på nattduksbordet.
när man inser sina begränsningar.
när man tröttnar på den där perfekta låten.


nu ska jag åka ut till stallet och lära min häst massa tricks.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hej fin blogg!:)

2009-12-05 @ 23:56:51
URL: http://www.ljusrosaconverse.blogspot.com
Postat av: Louise

haha, "när man har sovit på armen och inte inser att den är helt bortdomnad förens man har vält ner allting på nattduksbordet." true true.

2009-12-10 @ 14:36:35
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0